یکی هست که مارو خیلی می خواد....

 

یکی هست که همیشه مارو دوست داره ، و گفت که هو معکم عینما کنتم(هر کجا هستید من با شما هستم) و شما یه وقت فکر نکنید که او شمارو فراموش کرده ،چون گاهی انسان به خاطرش خطور می کنه که نکنه ما رو ول کردن اینجا به یاد ما نیستن.

حتی پیغمبر اکرم(ص) یه شائبه ای در دلش آمد بعد از این که وحی ،‌ یه مدت متوقف شده بود ، که نکنه با ما کدورتی دارن چی شده! دیگه به ما اخیرن وحیی نفرستادن ، آیه آمد که (وضحی ولیل اذا سجی ) قسم خورد خداوند : که قسم به نور ، قسم به روز، قسم به شب (ما ودعک ربک و ما قلا) که هیچ ،من با تو کدورتی ندارم. شما هم هر وقتی دلتون گرفت یا ، شبهه ای در دلتون پیدا شد این شعر مولانا رو بخوانید و این سوره رو هم در حق خودتون بخونید.

 

که گفت:

نیم ز کار تو غافل همیشه در کارم

که لحظه لحظه ، من تو را عزیزتر دارم

 

به جان پاک تو و آفتاب سلطنتم

که من تو را نگذارم به مهر بردارم

 

(استاد الهی قمشه ای)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهنام جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.saher.blogsky.com

سلام / با تبادل لینکموافقی ؟ / لینکت تو وبلاگم قرار گرفت / ممنون میشم اگه تو هم لینک منو بذاری ممنون میشم / مرسی / بای

صادق جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ب.ظ http://restart.blogsky.com

دوست نزدیک‌تر از من به من است
وین عجب‌تر که من از وی دورم
چه کنم با که توان گفت که دوست
در کنار من و من مهجورم

((حافظ))

گمشده جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ http://lost.blogsky.com

سلام
احوال شما؟
مذهبی هستی.درسته؟
من آپدیت کردم.راستی آی دی من اینه: farrokh3001@yahoo.com
خوشحال می شم.
بدرود.

این چه سوالی بود
عاشق که مذهب نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد