گزیده ای از شاهکارهای سهراب

هر وقت این اشعار رو از سهراب می خونم تحت تاثیر واقع می شوم شما هم بخونید.

رفته بودم سر حوض تا ببینم ,شاید عکس تنهایی خود را در آب,آب در حوض نبود

باد میرفت به سروقت چنار,من به سروقت خدا

قایقی خواهم ساخت ,دور خواهم گشت از این خاک غریب

از چه دلتنگ شدی؟ ,دلخوشی ها کم نیست

هر کجا برگی هست شور من می شکفد

می دانم, سبزه ای را بکنم خواهد مرد

آب را گل نکیند, شاید این آب روان میرود پایه سپیداری ,تا فرو شوید اندوه دلی

گوش کن جاده صدا میزند ,مدتها از دور تورا

باهمه مردم شهر زیر باران باید رفت

تا شقایق است زندیگی باید کرد

من چه سبزم امروز,و چه اندازه تنم هوشیار است

هر که با مرغ هوا دوست شود,خوابش آرامترین خواب جهان خواهد بود

من در این تاریکی ریشها را دیدم

من دلم میخواهد بروم تا ته دشت,بروم تا سر کوه

یادم باشد تنها هستم,ماه بالای سر تنهایی است

باید امشب بروم,رو به آن دست بی وارژه که همواره مرا می خواند

کار ما نیست شناسائی راز گل سرخ

چشمها را باید شست ,جور دیگر باید دید

زندگانی سیب است ,گاز باید زد با پوست

و بشر را در نور ,و بشر را در ظلمت دیدم

دورها آوائی است که مرا می خواند

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

سلام دوست وبلاگ نویس عزیز. امیدوارم خسته نباشین و همیشه شاد و پیروز دلم میخواست همه وبلاگ نویس ها علاوه بر نوشتن نظرات خودشون در اینترنت بتونند روشهای کسب پول و درامد از طریق اینترنت رو هم بدونن و خودشون رو به ثبات مالی برسونند واسه همین در وبلاگ www.money4u.blogsky.com روشهای کسب درامد و پولدار شدن از اینترنت رو توضیح دادم امیدوارم مورد قبول واقع شود. ارادتمند همه وبلاگ نویسها.....یه دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد